1. Jak mogę zamówić przedmioty w sklepie SKIN-UP?
Aby zamówić wybrane produkty w sklepie internetowym SKIN-UP należy na stronie www.skin-up.pl wybrać z menu zakładkę „SKLEP”. Po znalezieniu odpowiedniego produktu należy wybrać z dostępnych opcji wariant produkty (kolor, zapach, itp) wpisać wybrana liczbę sztuk i kliknąć guzik „DO KOSZYKA”. Aby zakończyć zakupy i zapłacić za wybrane produkty należy w menu kliknąć w ikonę „TORBY” a następnie opcję „CHECKOUT”. Po wpisaniu wszystkich danych należy dokonać płatności (przelew, karta) lub wybrać opcje za pobraniem.
2. Czy towar można zwrócić?
Tak, w ciągu 14 dni można odstąpić od zakupu. W tym celu produkt nie może być używany lub rozpakowany z oryginalnego opakowania. Koszty transportu produktu nie są zwracane.
3. Czy towar można wymienić?
Tak, w ciągu 14 dni można wymienić towar. Wymieniany towar nie może być używany lub używany z oryginalnego opakowaniu.
4. Jakie są koszty wysyłki?
Towary wysyłamy kurierem. Kosz wysyłki z przedpłatą na konto to 15 PLN, a wysyłki za pobraniem to 18 PLN.
5. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Za zamówienie złożone w sklepie www.skin-up.pl można zapłacić przelew tradycyjnym, dokonując płatności przez serwis przelewy-24.pl bądź wybierając opcję płatności za pobraniem.
6. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Na życzenie klienta wysyłamy produkt za granicę. W celu skonsultowania ceny wysyłki prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@skin-up.pl